Intereuropa RTC d.d. Sarajevo pristupila je uvođenju informacionog sistema za bežično skladišno poslovanje kako bi uz pomoć najsavremenije tehnologije maksimalno unaprijedila kvalitet usluga koje pruža svojim komitentima.
Uvođenje novog informacionog sistema značajno će povećati efikasnost u vođenju skladišta i izdavanju robe. Kako Intereuropa vrši skladištenje, manipulaciju i izdavanje robe za svoje komitente, ovim programom će omogućiti da komitent iz svoje vlastite kancelarije ima uvid u stanje skladišta u realnom vremenu, te da elektronsko kreira nalog za izdavanja vlastite robe. Naši radnici u skladištu će taj nalog primiti u mobilni bar kod čitač, robu sortirati i otpremiti do njene destinacije.
Bar kod čitači marke Symbol 9000, otporni na padove na betonsku podlogu sa 2 metra visine i temperature od - 20 do + 50 stepeni
Celzijusa osiguravaju funkcionisanje skladišta u svim uslovima nabavljeni su od firme Špica Systems. Kvalitetan signal u skladištu osiguravaju četiri access pointa (wi-fi bazne stanice), koje sa bazom podataka na serveru komuniciraju putem optičkih linkova.
Softverska implementacija ovog projekta data je firmi Info Studio d.o.o, čiji klijenti ukljućuju sve velike tržne centre na području bivše Jugoslavije.
Ukupna investicija iznosi 80.000 KM.
Bežično skladište ili popularnije wi-fi warehouse treba da postane operativno u februaru 2006. godine.