Halilovići 1271000 SarajevoBosna i HercegovinaT: +387 33 468-153F: +387 33 468-154
Cjeloviti kvalitet poslovanja je temeljno pravilo poslovanja koncerna INTEREUROPA, cjelokupne mreže njegovih organizacijskih jedinica i svakog pojedinca. Cjeloviti kvalitet poslovanja je naš prioritet koji osigurava našim kupcima brzu, sigurnu, ekonomičnu, pouzdanu i za okolinu prihvatljivu logistiku. S kupcima uspostavljamo uzajamni odnos poštovanja dogovorenih mjerila kvaliteta. Preuzimamo evropske kriterije kvaliteta koji nam omogućavaju konkurentnost, širenje poslovanja i očuvanje tržišnog udjela. Cjeloviti kvalitet poslovanja je odraz kulture odnosa i zadovoljstva zaposlenih, te je namijenjen zadovoljstvu naših kupaca, vlasnika i društva u cjelini. Vodeće i rukovodeće osoblje, te svi ostali zaposleni preuzimamo odgovornost za cjeloviti kvalitet poslovanja, te ustrajno i stvaralački nastojimo što više doprinijeti potpunosti naših usluga. Ništa ne prepuštamo slučaju, kvalitet i utjecaje na okolinu stalno pratimo i poboljšavamo u svim procesima obavljanja usluga unutar i izvan koncerna. Rezultat naših nastojanja za postizanje cjelovitog kvaliteta poslovanja je dugoročni poslovni uspjeh našeg Koncerna.
Aplikacija je namijenjena za prijavu sumnjivih postupanja te postavljanje pitanja iz područja integriteta od strane zaposlenih u Koncernu Intereuropa kao i drugih zainteresiranih osoba. Sve zaprimljene informacije obrađujemo isključivo s namjerom otkrivanja i istrage sumnjivih postupanja odnosno davanja pojašnjenja vezano za sprječavanje, otkrivanje i istragu sumnjivih postupanja u Intereuropi.
InterWB
Kontakt: etika@intereuropa.si